maandag 6 juli 2015

Warm weer dus goed drinken

De afgelopen week was het natuurlijk echt ontzettend warm , en dan is goed drinken erg belangrijk!
Zeker ook voor kinderen, maar in alle drankjes zit tegenwoordig veel suiker, Lisa drinkt net als ik het liefste thee (rooibos dus zonder cafeïne ) dus dat is al een gezond drankje, Tom drinkt naast de limonade (een iets gezondere variant dan gemiddeld) ook
graag water en thee , Rosa en Eva drinken toch het liefst iets met een smaakje (we hebben eigenlijk nooit frisdrank in huis en drinken hoofdzakelijk thee, baby limonade en water )

Nu zag ik een link voorbij komen op fb om zelf ijsthee te maken en dat is echt super simpel dus ik dacht ik doe een poging ! het is alweer een tijdje geleden dat ik dit geprobeerd heb maar nu met het warme weer moest ik er weer aan denken , het is een lekker en gezonde dorstlesser ! de kids vonden het ook lekker, je kan allerlei smaakjes doen, rooibos blijft onze favoriet!

de link die ik heb gebruikt is
https://sochicken.nl/cold-brew-ijsthee

een heel goed geschreven stuk , heel duidelijk !

De foto's zijn van de ijsthee die ik zelf heb gemaakt
Ik ben benieuwd of de ijsthee ook bij jullie in de smaak valt!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten