zondag 5 juli 2015

Mijn eerste blogstukje!

Mijn eerste blogstukje, nou ja eerste ..... bloggen heb ik wel al vaker gedaan maar ben er nooit echt mee door gegaan, nu wil ik het echt op gaan pakken, ik wil gaan schrijven over ons leven, mijn leven als mama van vier, autisme zal ook een onderwerp zijn wat vaak terug komt op mijn blog , maar wel met een positieve kijk erop ik wil bereiken dat mensen verder kijken dan het etiketje autisme, je bent namelijk niet autisme , je bent zoveel meer! hoe je je staande kan houden in deze tijd als je autisme hebt of hoog gevoelig bent, ik hoop dat ik daar iets aan kan bij dragen , dat mensen er met andere ogen naar gaan kijken, verder zal ik ook bloggen over handwerken , haken, breien en wol spinnen , mijn blog is nog in ontwikkeling , maar heb alsjeblieft geduld met mij  :) ik doe dit naast mijn drukke leven als mama van ons gezin dus het zal misschien niet snel gaan meteen ! toch hoop ik dat jullie mij al willen volgen , dat zou ik heel leuk vinden ! (en reacties nog leuker :)  ) Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blog zullen volgen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten