zaterdag 25 juli 2015

Spiritualiteit en moederschap

Spiritualiteit was altijd al aanwezig in mijn leven, vooral tarotkaarten .
Met name Rider tarot.
Toen ik moeder van Rosa (onze tweede dochter)  werd raakte spiritualiteit steeds meer op de achtergrond , je krijgt het drukker en op een of andere manier verdween het een beetje naar de achtergrond voor een tijdje , de interesse was er zeker nog maar daar bleef het een beetje bij.
Na de geboorte van Eva (onze vierde ) kreeg ik juist steeds meer behoefte weer aan spiritualiteit in mijn leven, ook voor innerlijke rust en ontspanning te vinden in het drukke dagelijkse leven,  zo volgde ik een workshop voor kaartleggen met Rider tarot , en dit heeft er zeker voor gezorgd dat het kaartleggen meer en meer bij mij past
Verder heb ik reiki 1 gehaald , dit gaf mij veel innerlijke rust en ook ging ik me steeds meer interesseren voor de edelstenen
verder ligt mijn interesse erg bij meditatie, om in het drukke dagelijkse leven innerlijke rust te vinden, dit is nog niet zo simpel, om te gaan zitten en te mediteren en daar tijd voor vrij te maken , want het is altijd druk in huis met een groot gezin
Ik zoek hierin nog mijn weg en merk dat ik steeds meer vind wat bij mij en ons als gezin past.
Zo zijn we dus allemaal gek op edelstenen ,edelstenen zijn echt dagelijks aanwezig bij ons, de kids hebben hun eigen edelsteentjes en ook ik draag elke dag een edelsteen waarbij ik me goed voel, verder branden we ook graag een kaarsje om positiviteit te sturen naar iemand die dat nodig heeft op dat moment.
De kids tonen zelf interesse in edelstenen met name Lisa en Rosa , hieronder zie je twee fotos van onze stenen 


                                          Amethist die ik heb gekregen van Bry only op fb
                                             https://www.facebook.com/BryOnly?fref=ts
                                         

4 opmerkingen: